Bubb bubb

Har så illa fantasi att jag googlar god+mat+vegetarisk. Egentligen känner jag för att trycka i mig några Singoallakex, dricka te med sojamjölk och läsa "Fördjupade studier i katastroffysik" av Marisha Pessl. Men jag kan inte direkt känna något sug, vilka kex är goda?? Pessl gav ut boken när hon var runt 32 år. Hennes debutroman. Jag gillar att läsa sånt när jag känner att jag själv är gammal, värdelöst obildad, trist och korkad (jag är 22). Boken är väldigt bra. Synd att jag saknar driv att skriva något bra. Eller, det jag skriver är bra, men jag kan inte skriva de trista och väldigt viktiga och svåra partierna som för berättelsen framåt. Jag är inte ens förmögen att skriva en schysst dialog.

Lyssnar på Bach Goldbergvariationerna.

Saknar Joakim.

En rolig anekdot för att muntra upp; min pappa gav mig våtservetter i somras för att jag hade bloggat om allt äckligt som fastnar i huden (inspirerat inlägg, verkligen) när man går på stan. Jag packar upp dem på tåget hem. Ser att det är intimservetter.

I morgon får jag träffa Anna! Det är en tjej man borde ha inbokad tid med en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0