gluuumy thursday

känner mig 1. galen. 2. tråkig. 3. vansinnig.
häller cillit BANG (explotion) med inriktning SMUTS Å MÖGEL över hela badrumsgolvet som om det är en normal städrutin. tar lite extra i hörnen där det förmodligen finns kattskit, gammalt heroin osv. HATAR. alltså det är inte mögligt i badrummet.

rekommenderar för övrigt cillit bang till alla.

läste ut boken "utsökta lik" av poppy z brite på några timmar i natt. länge sedan jag slukades av en bok. inte för att den var bra men ändå. kändes som en blandning av twilight och da vinci-koden unlol. nu tänker jag direkt "skriv inte så för det är din kompis bok". värjer alla från mig etc.

drömmer att jag grälar med pojkvännen och att min roomie visar brösten för en soldat. la dulce fitta.... e mitt liv.

nä nu går jag och söker något tattarjobb.

tror jag lyckades värja en virusattack mot min splitternya dator idag. alltså jag var ledsen när jag vaknade för att jag trodde att den skulle dö. 5600 åt helvete. jag läste en maffig tortyrscen i utsökta lik och försökte tänka att jag hade det bra, låt inte sakerna äga dig och massa andra faktoider. hoppas bara datorn sköter sig.

nä nu har väl badrumsgolvet marinerat tillräckligt mycket i syra *tänker som en seriemördare* *gråter* *skrattar maniskt*

*har haft mens i en månad*

uppdatering: tvättade handfatet å alla dess rör (URK TVI VALE) och hängde upp en ikontavla med jesus över det :( :(

Kommentarer
Postat av: ame GIZZA

varför läser du inte hennes böcker på engelska? alltså har du läst hennes böcker drawing blood och lost souls? bögporr med vampirisminslag... :>

2010-08-14 @ 18:54:45
Postat av: karin

bögporr med vampyrinslag är så 2007

2010-08-23 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0