Gör som Natalie, klipp till och nita <-- klart win rubrik på startsidan idag

Aaaaarrggghhh, städade mitt rum, moppade badrumsgolvet, dammsög överallt, diskade (!!!), torkade spisen, rengjorde toan. Allt med samma trasa :D Nä, men vad gör man inte för att framstå som lite mer älskvärd för sin bättre hälft. Har tydligen lovat bjuda honom på mat i kväll också. Synd när han upptäcker att jag är ungefär lika huslig som "Tjejer i allmänhet" på Facebook. Ja, för det var ju det han föll för. Min skarpa blick gällande damm. This relaseanship is doomed D:

Går runt och är deppig rätt mycket. Försöker sätta mig in i varför men det är ju bara det gamla vanliga "kommer det någonsin bli något av mig"-tugget som jag harklat upp. Men jag får hålla god min fram till semestern. EVERYTHING WILL BE ALLRIGHT, HOLIDAY, CELEBRATE, WE*RE GONNA HAVE FUN FUN FUN, IN THE SUN SUN SUN, CUZ UR THE ONE ONE ONE WE*RE GONNA HAVE LEJDÄELKFDÖÖDKÖÄE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0