Sinnesstämning: uppretad fyraåring

Urk, söker fan snart till Swahili A för att slippa jobba. I WANNA GET AWAY, I wanna flyy away lol.

Nä, men... sökt skiten ur studera.nu så något kommer jag väl komma in på. Urk, urk, dubbelurk!

Fick berättat för mig i morse att jag är jättevacker, och att jag skulle bli SUPERSNYGG om jag bara gick ner lite grann. Man bah... your mother sucks cocks in hell! Inte okej beteende. Jag förklarade vett och etikett för henne för en timme sedan. Jag bah "Det kanske funkar att säga så i ditt land, inte här" *Sverigedemokraten*

Så skönt att pendla mellan avgrundsjupt gnällstadie till att vara lycklig som en My Little Pony.

Skoj att kolla Platsbanken och se sälj/barnpassning/prostitution som enda alternativ. Känner mig som en white trashgalning fan, måste utbilda mig NU.

"Du ser telefonen som ett effektivt och utmanande verktyg", saxat från en annons. Jag fattar inte ens vad de menar, i röven då eller??

"Du ser varje motgång som starten på något nytt och bättre"
Jag ser varje motgång som en motgång, är jag dum i huvudet då eller lol. Fattar vad de menar men klyschorna plz!! Mitt bästa jobb: skriva bra jobbannonser.

Fick förresten höra på jobbet av samma person som tyckte att jag kunde tjäna på att losa några kilon att jag borde känna mig glad som har en pv som är smart och kunnig inom IT. Det ska nämligen vara högavlönat i framtiden. Jag bah "Och?".
"Nä, om ni ska ha barn och så"

Ursäkta, kräks! Min första tanke är "Nej, det är tyvärr en omöjlighet. Mina äggstockar begick harakiri efter att ha varit i din barnfamilj en kvart".

Men men, lika bra att satsa på en karriär som goldnigger när man ändå är tjock, rofl. Hata livet!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud jag TÅL verkligen inte när folk är så där ohyfsade! Men om jag inte minns fel så kommer hon från ett land där stl XL motsvarar en svensk stl 38. Inte för att det gör det mer okej förstås, men kul att veta kanske.



Rolig kommentar om din pv, men det slår inte vad jag fick höra en gång när jag pratade om att Aran skulle bli civilingenjör medan jag kommer förbli outbildad och lågavlönad: "Men det är ju bra, killar tycker ju om att ha högre lön än sina flickvänner?"

2010-05-25 @ 22:48:40
Postat av: Lina

p.s Förresten är jag såklart nyfiken på din nyfunna kärlek men det här känns som fel ställe att fråga ut dig på?!

2010-05-25 @ 22:50:22
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Haha ja, fun factz!



Alltså jävla ägghjärnor. Kan verkligen höra det, "Men det är väl braa??" Skönt att man själv inte är så karriärslysten utan mer kan slappna av och ta dagen som den kommer :D SKÅL!



Vi kan väl träffas över en bibba? :D Jag har ju inte varit hos er än! needy

2010-05-26 @ 14:35:01
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Mm alltid!

Ja jag med. Jag är Avslappnad, inte lat ffs. ;(

Ja såklart du måste komma hit sen! Ropa till när du är ledig och kan!

2010-05-30 @ 02:31:32
Postat av: sakh

Fan jag känner med dig =/

2010-06-02 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0