fniz

Sandra

hahahaha!

Facebook vill att jag ska säga hej till din bror Emil btw. Att jag ska "nå ut" till honom.

13:58Jag

tycker vi alla

13:58Sandra

Haha!

13:59Jag

bli vän med honom då om fejsbuk säger det :(:(

vadå hatar du min familj eller

blir så ledsen

13:59Sandra

Jag ÄR vän med honom faktiskt!!!

Facebook tycker bara att vi ska hålla kontakten bättre tror jag

14:00Jag

ahaaaaa

ah det tycker inte jag :D:D

du bah "Hej!" på hans wall, vore skoj

14:00Sandra

Ska även "dela med mig av de senaste nyheterna" till något random.

Hahahah

14:00Jag

hahahaa jag DÖR av deras bullshit

14:01Sandra

Ba "Hej! Läget i Sverige är betydligt ljusare än i många andra länder, sade riksbankschef Stefan Ingves vid dagens Presskonferens. Tänkte du ville veta. Tjarå!"

14:01Jag

HAHAHAHHA

lolade högt

emil bah "tack, ingen annan hade modet att skriva nyheterna till mig!"

14:02Sandra

:D:D

14:02Jag

värsta kriget, sandra tar sig igenom en mur av sociala koder för att nå fram med nyheterna

14:03Sandra

Sån e ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0