I skolan osv.

Hade nöjet att frottera med stereotyperna "Kille som pratar skithögt för att kompensera brist på innehåll i det han säger" och "Tam tjej som sms:ar under bordet sista halvtimmen". Grabbhalvan var ju bara för mycket, hon höll i alla fall käften (tack täcka kön....). Han typ skrek "Sooo what do you think about the texts?!" Jag bah "They were really good!!" för alla andra bara gnäller på hur svårt det är och hur mycket man får slå upp svåra ord (haha!).

Vi får alltid en lista med typ tio termer som vi ska kunna för att hänga med i undervisningen. Dessa termer gås alltid igenom under lektionen och det var kanske därför mina bordsgrannar beslutade sig för att skita i att plugga in dem. Jag förstår verkligen inte varför. Om det finns en risk, oavsett hur liten, för att man ska avslöja sig själv som en korkad djävel, tar man verkligen den risken om det innebär att man slipper lite plugg? Jag pluggar som om jag inbillat mig att jag ska hålla lektionen. Jag sätter mig även så att alla kan se mig i salen... *ringer psykolog*

Stack och klippte mig efteråt. Fick samma hink skurvatten slängd över mig som vanligt. Håret är slitet, hur ofta färgar och bleker jag det egentligen, jag måste ha inpackning.... Alltså vad i hela Strindberg är det frågan om? Är det en attack på min person eller är det jag som har betalat dig för att klippa i min döda vävnad? Frisörer är alltid idioter. Det är nästan så att man kan vända på det och säga att varje idiot är en frisör. Ska börja säga så, in the style of my class mates.... "vadå det är så svårt med allt...jag vet att ett adverb beskriver ett verb, men vad faen är ett verb!!"

Blev fönad så jag såg ut som någon ur Dynastin. Har egentligen aldrig sett Dynastin.

Igår kom Joakim över och jag valde en romantisk film åt oss att avnjuta. Pojkarna från Brassilien.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0